قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اخطارهاي ايران مقابل مالديو پاک شد

فيفا اعلام کرد همه تک اخطارهاي دو بازي مرحله پلي آف قاره آسيا براي تيم هايي که در مرحله اول مقدماتي حضور دارند پاک شده است.


ديروز ششم سپتامبر2011 برابر با 15 شهريور 90 کميته برگزاري رقابتهاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل اعلام کرد که بازيکناني که در دو بازي رفت و برگشت مرحله پلي آف جام جهاني در قاره آسيا اخطار گرفته اند ، تک اخطار آنان براي ادامه بازي رقابتهاي مرحله اول مقدماتي پاک خواهد شد.البته  بازيکناني که دو اخطار در بازي رفت و برگشت پلي آف گرفته بودند در بازي اول مرحله مقدماتي حضور نداشتند.به اين ترتيب اخطارهاي بازيکنان تيم ايران از بازي مقابل اندونزي در تهران حساب خواهد شد.


javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:خبرهای تیم ملی فوتبال ایران, ] [ 2:23 ] [ ادیب بوبردک ]

با اعلام پزشک تيم ملي، جواد نکونام تا 4 هفته نمي‌تواند به ميدان برود.


     دکتر شهاب در مورد شرايط نکونام اظهار داشت: در معايناتي که از زانوي او به عمل آمد متوجه شديم رباط داخلي زانوي اين بازيکن کشيدگي پيدا کرده و تا 4 هفته نمي تواند بازي کند.
وي افزود: نکونام شب گذشته به اسپانيا رفت تا MRI بگيرد و ميزان دوري اش از ميادين دقيق تر مشخص شود.

 

javahermarket

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:41 ] [ سینا ]

سرمربي اسبق تيم ملي گفت: دروازه‌بان قطر خيلي گنده بود و انصاري‌فرد هر توپي که مي‌زد به بدن او برخورد مي کرد.


     علي پروين درباره تساوي يک بر يک تيم ملي برابر قطر عنوان کرد: با توجه به اينکه تيم ملي در بازي اول مقابل اندونزي به سه امتياز رسيده و قطر متوقف شده بود طبيعي بود که آنها در کشور خود به آب و آتش مي‌زنند تا از ما يک امتياز بگيرند.

وي افزود: بچه‌ها در اين بازي بد کار نکردند اما به نظر من هواي شرجي يکي از دلايلي بود که تيم ملي در نيمه اول کمي خوب نبود ولي زود به بازي برگشت.

پروين تاکيد کرد: پس از اينکه گل اول را به ثمر رسانديم دو موقعيت صددرصد داشتيم که اگر يکي از آنها گل مي‌شد قطر را سه تايي مي‌کرديم اما روي هم رفته بد نبود.

وي در خصوص عملکرد مهاجمان تيم ملي خاطرنشان کرد: انصاري فرد بد کار نکرد اما هرچه زد به در بسته خورد. دليلش هم اين بود که دروازه‌بان قطر گنده بود و توپ به دست، پا و يا به نوک انگشتش مي‌خورد.

سرمربي اسبق تيم ملي يادآور شد: بايد قبول کنيم که قطر شانس آورد. شانس هم جزئي از فوتبال است. يک موقع طرف توپ را آنقدر آرام مي‌زند به يکي دو نفر مي‌خورد و به داخل دروازه مي رود و گاهي از شش قدم يک مهاجم شوت مي‌زند اما به يک باره توپ به حريف برخورد مي‌کند که هيچ کس هم تصورش را نمي‌کند. روي هم رفته يک امتياز خوب بود و بچه‌ها خوب بودند.

وي در پاسخ به اين سؤال که بهتر نبود مجيدي از اول بازي به ميدان مي‌رفت گفت: اين نظر آقاي کي‌روش است اما اگر انصاري فرد با تلاشش گل مي‌زد ديگر اين حرف‌ها پيش نمي‌آمد. البته آقا فرهاد هم تمام کننده خوبي است و مطمئن باشيد در آينده به تيم ملي کمک مي‌کند.

 

javahermarket

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:41 ] [ سینا ]

زيكو از چمن مصنوعي ورزشگاه سنگاپور انتقادكرد

زيکو سرمربي تيم ملي فوتبال عراق در آستانه ديدار روز سه شنبه با تيم سنگاپور با انتقاد از چمن مصنوعي ورزشگاه جلان بسار آن کشور، اين زمين را براي انجام يک مسابقه حرفه اي نامناسب خواند.


      ستاره سابق فوتبال برزيل گفت: چمن مصنوعي براي مسابقات مقدماتي جام جهاني مناسب نيست و براي فوتبال پسران دانش آموز مناسب تر است.
مربي 58 ساله تيم عراق افزود: من چمن مصنوعي را دوست ندارم شايد براي مدارس کودکان مناسب باشد، اما براي فوتبال حرفه اي انتخابي جام جهاني به چمن طبيعي نياز دارد.
زمين چمن ورزشگاه فوتبال سنگاپور براي انجام اين مسابقه مورد تاييد فيفا قرار گرفته است. سنگاپور در انتظار تکميل مرکز ملي ورزشي اين کشور شامل ورزشگاه 55 هزار نفري با سقف قابل جمع شدن است.
زيکو که اغلب به او لقب 'پله سفيد' مي دهند از فاصله زماني اندک ميان مسابقات پس از شکست دو به صفر در مقابل اردن ناخشنود است. عراق در سومين دور مسابقات مقدماتي جام جهاني با اردن هم گروه است.
وي گفت بعد از اين بازي فرصت استراحت نيست بازيکنان خسته اند درحالي که پرواز طولاني هم پيش رو داشته اند.
زيکو با بيان اينکه سفر از عراق به سنگاپور 30 ساعت طول کشيده گفت سفر روز گذشته براي ما دشوار بود. دو بازي در چهار روز براي عراق بسيار دشوار است.
چين روز جمعه با نتيجه دو به يک سنگاپور را شکست داد. اردن صدرنشين گروه است.
دو تيم اول گروه به مرحله نهايي مسابقات مقدماتي جام جهاني 2014 صعود مي کنند. 
 


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:سرمربی تیم ملی فوتبال عراق,زیکو,بازی های مقدماتی, ] [ 14:34 ] [ ادیب بوبردک ]

به دليل مشکلات اداري

لغو ديدار دوستانه جوانان ايران و عراق

يک سايت عراقي از لغو ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال جوانان ايران و عراق خبر داد.


    تیم‌های ملی جوانان عراق و ایران طبق توافقات صورت گرفته قرار بود 2 دیدار تدارکاتی را با یکدیگر برگزار کنند که این دیدار به دلیل مشکلات اداری از سوی میزبان به آینده موکول شد.
تاریخ قبلی این خبر 13 و 15 شهریور اعلام شده بود که با لغو این دو تاریخ، هنوز زمان جدیدی برای برگزاری این رقابت تدارکاتی اعلام نشده است.
عراقی‌ها این دیدار را برای کسب آمادگی مطلوب برای برگزاری دیدار با بنگلادش از سری رقابت‌های مقدماتی جوانان آسیا برگزار می‌کنند.

 


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:دیدادر دوستانه ابران و عراق,دیدار های دوستانه, ] [ 14:30 ] [ ادیب بوبردک ]

انصاري‌فرد:قطر حرفي‌ براي گفتن برابر ايران ندارد

مهاجم ملي‌پوش تيم فوتبال سايپاي البرز تاکيد کرد: به طور قطع از قطر با امتياز باز مي‌گرديم و تمام بازيکنان تيم ملي براي تحقق اين مهم مصمم هستند.


کريم انصاري‌فرد که هم اکنون در اردوي تيم ملي فوتبال کشورمان قرار دارد، گفت: همه بچه‌ها هم‌قسم شده تا در قطر ميزبان را شکست دهند.
وي افزود: اگر مي‌خواهيم به جام جهاني صعود کنيم، بايد حريفان خود را در مرحله مقدماتي با شکست روبه‌رو کرده و کارمان را به اما و اگرها واگذار نکنيم.
اين گلزن جوان تيم ملي ادامه داد: فيلم ‌ديدارهاي اخير قطر از جمله بازي اخير آنها برابر بحرين را بازبيني کرده و به نقاط ضعف و قوت اين تيم آشنا هستيم.

*بازي مشکلي است، اما پيروز مي‌شويم
 
انصاري‌فرد در پاسخ به سئوالي مبني بر اينکه توان فني حريف آينده ايران در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني به چه ميزان است؟ گفت: به طور قطع ما در قطر بازي مشکلي پيش‌رو داريم و نبايد از حريف غافل باشيم.
وي افزود: با اين وجود چاره‌اي به غير از شکست دادن قطري‌ها آنهم در خانه خود نداشته و مطمئن هستم بازيکنان ايران با تمام توان در مقابل اين تيم حاضر خواهند شد.

*با پيروزي بر قطر نيمي از راه صعود را طي کرده‌ايم

مهاجم تيم فوتبال سايپاي البرز با اشاره به تساوي تيم‌هاي بحرين و قطر در روز نخست مسابقات گفت: با پيروزي برابر قطر نيمي از راه صعود را طي کرده و اميدوارم با تلاش بازيکنان تيم ملي اين مهم محقق شود.
لازم به توضيح است، دومين ديدار تيم ملي فوتبال کشورمان در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني روز سه‌شنبه اين هفته برگزار خواهد شد.
در اين ديدار ايران ميهمان قطر است.
قطري‌ها در ديدار نخست برابر بحرين با نتيجه بدون گل زمين را ترک کرده و با توجه به پيروزي سه بر صفر ملي‌پوشان کشورمان برابر اندونزي هم اکنون ايران در صدر گروه خود قرار دارد.


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:انصاري‌فرد,تیم ملی ایران,دیار ایران و قطر, ] [ 1:45 ] [ ادیب بوبردک ]

پيراهن قرمز به فرهاد مجيدي مي‌آيد؟ (عکس)
 

حشمت مهاجراني معتقد است يکي از دلايل آشتي تماشاگران با تيم ملي فوتبال، حضور فرهاد مجيدي در ترکيب اين تيم است.


عکس: مهدی ملک

فرهاد مجیدی در تمرین تیم ملی فوتبال

 

javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:فرهاد مجیدی,عکس فرهاد مجیدی,تیم ملی فوتبال ایران,حشمت مهاجرانی, ] [ 1:29 ] [ ادیب بوبردک ]

بازيکن سابق تيم ملي به نمايندگي از کارلوس کي‌روش، با حضور در بحرين وظيفه آناليز ديدار تيم‌هاي فوتبال قطر و بحرين را داشت.


    محمود ابراهيم‌زاده بازيکن سابق تيم‌ ملي فوتبال ايران و تيم‌هاي شاهين بوشهر، ابومسلم خراسان، ذوب‌آهن اصفهان و ولفسبورگ آلمان به نمايندگي از کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي وظيفه آناليز ديدار تيم‌هاي بحرين و قطر را از مرحله گروهي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل برعهده داشت.

اين مسابقه شب گذشته در منامه بحرين انجام شد. تيم ايران که ديشب با سه گل از سد تيم اندونزي گذشت، سه‌شنبه اين هفته در دوحه به ديدار قطر خواهد رفت.

 
 

javahermarket

[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:24 ] [ سینا ]

تيم ملي عراق در نخستين ديدار خود در مرحله گروهي رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 آسيا در خانه مقابل اردن شکست خورد.


در ادامه هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا تیم ملی عراق در خانه مقابل اردن شکست خورد.

اين ديدار از گروه اول رقابت‌ها در ورزشگاه فرانس حریری اربیل برگزار شد و با نتیجه 2 بر صفر به سود اردن به پایان رسید.

حسن عادل فلاح (43) و عناس بنییاسین (46) برای تیم مهمان گل زدند تا عراق در اولین گام با سرمربیگری مربی نام آشنای خود یعنی زیکوی برزیلی با شکست به کار خود خاتمه دهد.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی چین 2 بر یک سنگاپور را شکست داد تا در پایان بازی‌های هفته اول گروه اول اردن با تفاضل گل بهتر نسبت به چین صدرنشین شود.

در دیگر دیدار برگزار شده تیم‌های ملی عمان و عربستان از گروه چهارم رقابت‌ها به میزبانی عمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی صفر - صفر به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه استرالیا 2 بر یک تایلند را شکست داد تا کانگوروها نیز در پایان هفته اول صدرنشین گروه چهارم رقابت‌ها شوند.

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:33 ] [ سینا ]

با وجود اينکه «لگئا»کمپاني ايتاليايي براي تأمين لباسهاي تيم ملي ايران با فدراسيون فوتبال قرارداد سه ساله منعقد کرده بود، اما در کمال تعجب سفيدپوشان تيم ملي ايران با برند آل اشپورت پا به زمين چمن آزادي گذاشتند.


با وجود اينکه «لگئا»کمپاني ايتاليايي براي تأمين لباسهاي تيم ملي ايران با فدراسيون فوتبال قرارداد سه ساله منعقد کرده بود، اما در کمال تعجب سفيدپوشان تيم ملي ايران با برند آل اشپورت پا به زمين چمن آزادي گذاشتند.
در هفته گذشته اخباري مبني بر اختلاف فدراسيون فوتبال با شرکت لگئا به گوش رسيد. گويا بدقولي​هاي اين کمپاني در تهيه لباس تمرين و مسابقه براي تيم ملي موجب شده است که اين قرارداد به صورت يکطرفه از سمت فدراسيون فوتبال ايران فسخ شود.
البته به نظر مي​رسد کيفيت لباس​هاي ديشب تيم ملي در مقايسه با لباس​هاي لگئا به مراتب بهتر بود. انتظار مي​‌رود آل​اشپورت طرح ويژه​اي براي حمايت از لباس تيم ملي ايران ارائه دهد.

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:31 ] [ سینا ]

 

تيم ملي فوتبال ايران در اولين ديدار مقدماتي جام جهاني برزيل با نتيجه سه بر صفر برابر اندونزي به برتري رسيد.


اولین دیدار تیم ملی ایران در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر برابر اندونزی برگزار شد.

در دقيقه 53 خسرو حيدري ضربه کاشته‌اي را روي دروازه اندونزي ارسال کرد و جواد نکونام با ضربه سر گل اول ايران را به ثمر رساند.

در دقيقه 73 نيز آندرانيک تيموريان يک ضربه کاشته ديگر بر روي دروازه اندونزي ارسال کرد که نکونام اين مرتبه هم با يک ضربه سر گلزني کرد.

آندرانيک تيموريان در دقيقه 89 گل سوم ايران را به ثمر رساند تا تيم ايران در اولين بازي خود سه بر صفر برابر اندونزي به برتري برسد.

توما ماساچی داور ژاپنی به سه بازيکن از تبم اندونزي کارت زرد نشان داد.
تيم ايران در دومين بازي خود در اين مرحله روز سه‌شنبه هفته پيش رو برابر قطر بازي خواهد کرد.

ترکيب تيم ملي ايران:
مهدي رحمتي، سيدجلال حسيني، هادي عقيلي، خسرو حيدري، مهرداد پولادي، جواد نکونام، قاسم حدادي‌فر(از دقيقه 70 آندرانيک تيموريان)، علي کريمي، محمدرضا خلعتبري(از دقيقه 65 احسان حاج صفي)، غلامرضا رضايي(از دقيقه 63 حسين ماهيني) و فرهاد مجيدي
سرمربي: کارلوس کي‌روش

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:30 ] [ سینا ]

کاپيتان تيم ملي ايران به نشست خبري نيامد

کاپيتان تيم ملي فوتبال کشورمان در نشست خبري پيش از ديدار با اندونزي حضور نيافت و مدير رسانه‌اي تيم ملي دليل اين اتفاق را جلوگيري از بيماري وي عنوان کرد.


 نشست خبری پیش از ظهر امروز پنجشنبه سرمربی تیم ملی کشورمان در حالی با تاخیر 20 دقیقه آغاز شد که کاپیتان تیم ایران در این نشست حضور نداشت.

 خسرو والی‌زاده، مدیر رسانه‌ای تیم ملی در ابتدا پیش از آغاز این نشست خطاب به خبرنگاران گفت: به خاطر اینکه تمرین صبح تیم ملی به طول انجامید ما با تاخیر در این نشست حضور یافتیم که از این بابت از شما عذرخواهی می کنم.

 وی اضافه کرد: به علت اینکه بازیکنان پس از این تمرین عرق کرده بودند و احتمال سرماخوردگی‌شان وجود داشت تصمیم گرفتیم کاپیتان تیم ایران در نشست خبری امروز حضور پیدا نکند.

 مدیر رسانه‌ای تیم ملی همچنین گفت: بازیکنی که قرار بود در این نشست حضور یابد کاپیتان تیم، جواد نکونام بود.

 تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین دیدار خود در مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا را روز جمعه هفته جاری مقابل تیم ملی اندونزی برگزار می‌کند. این بازی از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:تيم ملي ايران, ] [ 13:34 ] [ ادیب بوبردک ]

فرهاد مجيدي گفت: حالا که در تيم ملي هستم بايد خيلي بهتر از استقلال بازي کنم.


 فرهاد مجيدي قبل از آغاز تمرين تيم ملي در اظهار داشت: در اين 3 روز که اردو را پشت سر گذاشته‌ايم همه چيز خوب بوده و از لحاظ امکانات در شرايط مطلوبي به سر مي‌بريم.

 وي ادامه داد: صبح امروز جلسه آناليز تيم اندونزي را پشت سر گذاشتيم. آنها تيمي نيستند که در حد نام ايران باشند ولي ما با تمام وجود مقابل آنها بازي خواهيم کرد و حريف را دست کم نخواهيم گرفت.

 مجيدي در خصوص ادامه راه تيم ملي بعد از بازي با اندونزي گفت: شايد به نظر بيايد که ديدار با اندونزي راحت است ولي در دور دوم قبول دارم که شرايط سخت مي‌شود هرچند با مربي بزرگ و تيم بزرگي که در اختيار داريم به جام جهاني صعود مي‌کنيم.

 کاپيتان استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگاري که پرسيده بود شما گفته‌ايد حتي در صورت نيمکت نشيني از تيم ملي خداحافظي نخواهيد کرد آيا اين موضوع صحت دارد؟ پاسخ داد: با توجه به شرايط قبل که قطبي مربي تيم ملي بود و با توجه به شرايط خاص آن زمان تصميم گرفتم در تيم ملي نباشم اما حالا با توجه به تغيير کادر فني و سرپرستي فضا را خوب ديدم و خوشحالم که پيراهن تيم ملي را مي‌پوشم و مطمئن باشيد تا زماني که در تيم ملي باشم تمام تلاش خود را انجام مي‌دهم.

 وي در خصوص اينکه تعامل او و کريمي تا چه اندازه به تيم ملي کمک مي‌کند، گفت: علي کريمي از دوستان خوب من است و يکي از بهترين فوتباليست‌هاي دهه اخير ايران بوده و مطمئناً‌ بازگشت کريمي به تيم ملي خيلي کمک مي‌کند. ما نيز هر کمکي از دستمان بر بيايد براي تيم ملي انجام مي‌دهيم.

 در ادامه يکي از خبرنگاران از مجيدي پرسيد شما در استقلال ستاره هستيد و در اين لحظه مجيدي از آن خبرنگار درخواست کرد که اين لفظ را به کار نبرند. مجيدي گفت: ما در تيم خيلي ستاره داريم و دوست ندارم از اين لفظ که من ستاره هستم استفاده کنيد.

 يکي ديگر از خبرنگاران از کاپيتان استقلال پرسيد: عده‌اي از کارشناسان معتقدند شما در تيم ملي و استقلال به صورت همزمان نمي‌توانيد آن درخششي را که در تيم باشگاهي داريد به نمايش بگذاريد، مجيدي در اين خصوص گفت: آنها نظر خود را گفته‌اند و من هنوز براي تيم ملي بازي نکرده‌ام. اجازه بدهيد بازي کنم شايد کارشناسان و همکاران شما درست گفته باشند.

 وي در پايان گفت: اعتقاد دارم حالا که در تيم ملي هستم بايد خيلي بهتر از استقلال بازي کنم و انتظار مربي از من بالاست.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:57 ] [ سینا ]

تیم ملی فوتبال اندونزی نخستین حریف ملی پوشان فوتبال کشورمان در مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا دوشنبه شب برای برگزاری این بازی وارد تهران می شود.
 
 این تیم که برای انجام یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال اردن به امان سفر کرده است، دوشنبه شب از این شهر به ایران می آید تا جمعه شب در ورزشگاه آزادی مقابل شاگردان "کارلوس کی‌روش" صف آرایی کند. تیم ملی فوتبال اندونزی دیدار دوستانه برابر اردن را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشت.
 
 دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و اندونزی در چارچوب مرحله سوم از مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:16 ] [ سینا ]

 به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، تمرينات تيم ملي فوتبال بزرگسالان بانوان براي حضور در رقابتهاي غرب آسيا از صبح امروز در کمپ تيمهاي ملي آغاز شد.

 بر همين اساس ملي پوشان صبحها ساعت 10:30 و بعد از ظهرها ساعت 18:00 تمرينات خود را زير نظر مريم ايراندوست و ليلا يوسفي‌زاده پيگيري مي‌کنند.

 بازيکنان صبحها برنامه بدنسازي و تمرينات ويژه و بعداز ظهرها نيز مرور کارهاي تکنيکي و تاکتيکي را در دستور تمريني خود دارند.

 رقابتهاي غرب آسيا به ميزباني ابوظبي از نهم تا بيست و سوم مهرماه برگزار مي‌شود. ايران در دوره قبلي اين مسابقات عنوان نايب قهرماني را به خود اختصاص داده بود.

 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:14 ] [ سینا ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 2666
بازدید کل : 52782
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا